Auto Indumij kiest voor Plek

Indumij versterkt interne samenwerking met Plek

Indumij heeft gekozen voor het social intranet van Plek. Met dit nieuwe communicatieplatform zal de communicatie en samenwerking tussen de 14 Indumij vestigingen en ruim 240 medewerkers nog verder kunnen verbeteren en wordt informatie binnen het bedrijf nog beter toegankelijk.
In het bestaande Intranet ontbrak bij Indumij de mogelijkheid om gepersonaliseerd nieuws en informatie aan te bieden en de interactie aan te gaan met medewerkers. Vandaar dat het marketingteam van Indumij op zoek ging naar een social intranet dat al deze functionaliteiten wel bood.

Plek biedt voor Indumij vele voordelen

Roger Dellemijn, marketingmanager van Indumij: “Indumij heeft voor Plek gekozen omdat wij niet alleen op zoek waren naar een social intranet met de door ons gewenste functionaliteiten maar ook naar een partner die met ons meedenkt bij de implementatie. Met Plek hebben we nu een communicatieplatform in huis dat mensen verbindt en waarmee informatie en ervaringen worden gedeeld. Gebruikers van Plek kunnen gemakkelijk de gewenste informatie vinden en via de app notificaties ontvangen bij belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld over verkoopresultaten, als je loonstrook klaarstaat of wanneer een Indumij collega jarig is. Met Plek bereikt operationele informatie het team beter en wordt het intranet relevanter als communicatiekanaal.

Eerste ervaringen met Plek positief

De eerste ervaringen met plek zijn zeer positief. Plek is slim, snel en veilig. Plek heeft alle noodzakelijke functies in huis. Van het nieuwe smoelenboek, de uitgebreide chatfunctie en de krachtige zoekmachine waarmee alle informatie eenvoudig te vinden is, wordt binnen Indumij al veelvuldig gebruik gemaakt. Doordat Plek ook met een handige mobiele app beschikbaar is zien wij dat ook medewerkers die niet over een desktop beschikken, meer dan voorheen gebruik maken van het Intranet.