Winactie After Summer Break afgelopen

Win Een After Summer Break actie

Na een periode van 2 maanden is de succesvolle Auto Indumij campagne; Win After Summer Break campagne, afgerond. Op de speciale Win Een After Summer Break website had men de keuze uit 3 verschillende After Summer Break foto’s. Door de favoriete After Summer Break foto te selecteren kon men kans maken op die felbegeerde reischeque ter waarde van  maar liefst €500,-. Uit de ruim 5000 inzendingen zal binnenkort één winnaar worden gekozen, die de reischeque ter waarde van maar liefst €500,- heeft gewonnen.

De winnaar van onze succesvolle Win Een After Summer Break actie zal binnekort op deze website bekend worden gemaakt. Wie weet ben jij wel de winnaar van de reischeque ter waarde van €500,-!

 

Auto Indumij genomineerd!

 

De marketing afdeling van Auto Indumij werd verrast door een nominatie in de categorie ”Meest Originele Online Actie” met onze Win Een After Summer Break actie. In totaal zijn van alle automotive bedrijven in Nederland 8 bedrijven genomineerd in deze categorie. ”Wij zijn dan ook erg blij met deze nominatie” vertelt marketing manager Roger Dellemijn. Tot en met 1 December is het mogelijk om jouw stem uit te brengen. Wij vinden het natuurlijk superleuk als jij jouw stem op ons wilt uitbrengen. Op 13 December worden alle winnaars bekend gemaakt tijdens een Awardshow in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.

De Grote Brabant Quiz

Na de succesvolle Win Een After Summer Break actie is er nu De Grote Brabant Quiz. Wat houdt dit precies in? Onze marketing collega Ruud Heestermans is met een prachtige Renault Mégane Gt-Line verschillende Brabantse plaatsen afgegaan en heeft de auto hier geparkeerd. Aan jou de vraag, waar staat de Renault Mégane Gt-Line? De winnaar wint een Efteling waardecheque ter waarde van €50,-. Doe nu mee!